Julbord på Frösön

Julbord?! Ja det är kanske lite tidigt men det var så att det bara var denna helg som alla vi i "gänget" skulle vara i Östersund samtidigt. Men vi hade verkligen så kul.. i fredags så var jag, Linn och Camilla och hennes pojkvän till Willy´s för att handla lördagens julmat och sen kördes det ut till Sofia på Frösön där vi alla skulle fira julen :) Måste ju bara berätta hur fint Linda och Sofia hade dukat, fast ni ser ju bilderna! Det var i alla fall hur mysigt som helst, förstår inte varför vi inte gör det här oftare! När vi alla kom dit vid 6- tiden så fixade vi maten tillsammans och sen satt vi där vid bordet i några timmar, ingen orkade röra på sig! Efter maten så dukade vi av för att äta lite annat smått och gott, pepparkakor, choklad och glögg. Vid halv 11 på kvällen så åkte Camilla och Tommy hem medan vi andra stannade kvar till halv 2 på natten :) För en gång skulle så gick vi inte ut och festade. Och jag får lov och säga att det var riktigt trevligt att bara sitta där, dricka vin och bara prata! Blev en hel del snacka om både det ena och det andra, om ni förstår vad jag menar :) Som en sammanfattning av kvällen så hoppas jag att vi kommer att göra om detta snart igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0