Jag har aldrig sagt att ja är lätt att ha o göra med!

Ibland känns det verkligen som man ska explodera inifrån, visst låter det hemskt?! Å vad jag saknar min vän Sara som är i Australien för tillfället men nu är det inte så länge kvar. Hoppas att vi kan ses så fort som ja kommer hem.. känns som det var evigheter sen nu. Vilket det är.. för jag exploderar snart som sagt. Är så mycket som jag vill säga, framför allt skrika! Kom just att tänka på psykologikursen som vi just har läst. Sara är en helt underbar människa och ibland fungerar vår relation faktiskt som det man kallar för projektiv identifikation inom psykologin. För er som inte vet vad det är eller hur det fungerar så är det så att en person förlägger "projiecerar" sina känslor på en annan person som man litar på och vet att den personen kan handskas med dem, detta är då jag. Den andra personen, som ganska ofta är Sara, handskas med känslorna och skickar dem tillbaka till personen, mig, i ett bättre skick .. Stackars Sara tänker säkert alla nu =) Men men, jag har aldrig sagt att jag är lätt att ha och göra med eller hur?! Så tack vännen för att du finns även om jag ganska ofta är en riktig pina i arslet!

Ses snart vännen..

Kommentarer
Postat av: Sara

hej gumman, nu ar jag verkligen snart hemma, sitter pa hotellet i australien nu och vantar pa att ta taxin till flygplatsen, 24 timmars flygresa vantar, spannande, inte, haha. hoppas du sover gott : ), ses nar vi bada ar hemma, du far vanta med att explodera tills dess, : ) da blir de massa prat och fika, ser framemot. hor av mig nar jag landat pa svensk mark, puss puss !

2008-12-17 @ 01:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0