Fika på Paus

Borde faktiskt gå och lägga mig men som vanligt så känner jag mig ganska så pigg.. beror nog på att jag nu för tiden vaknar vid 12 på dagen. Hmm, måste bli en ändring på det! Idag har det varit en väldigt lugn dag, men vilken dag har inte varit det :) Kom i alla fall ut för en stund idag, träffade flickorna nere på paus för en fika. Och det var gott kan jag lova, åt en bärpaj med vaniljsås :) Men vi träffades också för att säga hej då till Linda som åkte hem nu ikväll och för att sedan åka vidare till Thailand i två veckor! Medan vi andra fortsätter att plugga en vecka till =( Imorgon ska jag se till att bli klar med hemtentan och sen ska jag skicka in den.. Tack Gode Gud för det! På fredag ska jag gå ner på stan och julshoppa lite, som tur så vet jag redan vad jag ska köpa! Jaja.. det var denna vecka de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0