Ensamt & konstigt

Det känns lite konstigt nu måste jag säga, har just varit hemma hos Bita! Och när jag skulle gå därifrån så var det verkligen ett "hej då" som sas. Vi ses ju igen efter jul, i januari, men det är bara för en vecka och sen är det liksom ett riktgt, långt "hej då", för då kommer vi inte att ses på 7½ månad (parktik o analys). Jag kommer sakna livet i Östersund så mycket alltså, friheten, alla vännerna, festerna, stan/ shoppingen och alla fikastunder som vi har haft tillsammans:) Men men, som tur så går tiden fort!
Imorgon så ska jag ner till stan (igen), måste köpa en resväska! Så kul att behöva lägga pengar på det, inte! Och sen ska jag städa lägenheten och packa ner så mycket som möjligt som ska med hem! Men nu ska jag gå och lägga mig, börjar känna att ögonlocken åker neråt!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0