Det går framåt

Det gör det verkligen.. allt går så fort tycker jag, till och med på den här kursen. Har varit ledig i 1 månad nu ungefär! Men snart är den slut, bara en vecka kvar och sen börjar terminens sista kurs, och då ska vi läsa juridik :) Ska verkligen bli så kul! Så igår fixade jag boken, och tack gode gud för att jag inte behövde köpa den på Akademibokhandeln (så jävla dyrt där alltså), utan jag hittade ett telefonnummer och skrev och frågade om hon/tjejen kände någon som ville sälja sin bok! Och det gjorde hon, så den tjejen kommer upp till Östersund den veckan som kursen börjar, perfekt eller hur?!
Igår var det i alla fall torsdag, hade en väldigt lugn dag. På morgonen hade vi ett artikelseminarie, fattade inget av den artikeln så jag satt bara där tyst och log! Sen jag gick jag hem och lade mig och kollade på två filmer, var helt slut i kroppen, hade inte sovit mer än kanske en timme under den natten! På kvällen var jag hem till Linn så vi kollade på Skipper, criminal minds och fringe.. Sen gick jag hem och somnade nästan direkt! Så inatt har jag sovit lite mer än 12 timmar, säkert inte bra men det var behövligt :) Idag, fredag, händer det inte så mycket. Ska iväg och handla sen med Linn och sen så är det Idol ikväll, och då tror jag att Alice åker hem, tyvärr! Jaja, det var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0