Den 2:a december

Idag är det 22 dagar kvar till julafton och 23 dagar kvar till jag äntligen ska ut på juldagen och festa med vännerna där hemma.. längtar verkligen så mycket.. å vad det ska bli kul! Får äntligen träffa Sara då som har varit och läst i Australien sen i juli, och sen så kommer tydligen Marry och Kristoffer hem från Stockholm för att festa med "det gamla gänget". Men det roligaste är nog att Marie ska med ut för en gång skull.. kommer inte ens ihåg när vi festade tillsammans sist, fast jag kommer dock ihåg alla roliga fester vi varit på tillsammans eller haft för oss själv (å tro mig, de var de roligaste). Och på tal om nedräkning så är det ju bara 29 dagar kvar på år 2008, det är verkligen helt otroligt. Kan inte förstå att jag har studerat till socionom i snart 1 år.. Hmm, nu är det bara 2, 5 år kvar :)

Borde egentligen försöka plugga och få klart den där hemtentan någon gång också men jag har ingen motivation alls, ingen lust för den delen heller! Kommer ändå inte hinna något för vid 6- tiden så ska vi ut och gå. Om det nu blir något, tror väl det i alla fall! Vi får väl helt enkelt se..

Kommentarer
Postat av: Sara

yes snart ses vi gumman ! aker till Mwlbourne imorn for lite storstadsshopping (kanske) om jag far plats med nagot mer, haha . sen blir det mer semester, sol och bad pa Fijioarna, men sen gar jag pa flyget pavag till sverige : ) ! Ses och hors snart vannen, kampa pa de sista skoldagarna innan jul :) ! tiden gar fort, pusss !!

2008-12-07 @ 09:56:02
Postat av: Sara

Ska saklart sta Melbourne, haha! Puss !

2008-12-07 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0