8½ timme kvar..

Hmm, ja då var det söndag då, igen! Och om 8½ timme så sitter jag på bussen hem till Hagfors, känns som sagt lite konstigt allt detta! För det första så har jag ingen aning om vad som väntar mig när jag kommer hem och sen så innebär det att det snart är januari och det i sin tur innebär att vi alla snart kommer att åka hem för praktiken. Hmm, jaja, man får väl se det från den ljusa sidan.. tänker.. Jaja, nu ska jag jämt gå igenom det sista och se så att jag har med mig allt hem och sen så ska jag lägga mig och kolla klart på filmen Heartbreak hotel..
Åå, ska snart upp igen.. och ut i snön med all packning =(

Natti/ Hörs när jag är hemma i lilla Hagfors
P.S... tänker fortfarande... D.S hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0