Våren är här men är känslorna det?

Jag undrar om man ska våga säga att våren har kommit eller inte.. det är lite svårt att veta när man bor här uppe, mitt i ingenstans! Trodde att våren var på väg i slutet av mars, men oj vad fel man kunde ha, efter det så snöade det i tre dygn. Så ni kanske förstår vad jag menar!? Det har i alla fall varit riktigt varm och skönt idag! Fast jag har ändå inte sett en enda lite vårblomma, fast jag förstår dem, jag skulle heller inte våga titta fram, det är bättre att ligga gömd under täcket ett tag till! Så jag tror nog att vårkänslorna också får vänta ett tag till... eller?

Seminariet idag gick bra, behövde inte ens prata, för en gång skull så var jag tyst! Imorgon så får vi reda på om vi klarade vår första tenta eller inte! Jag har verkligen inte aning om hur det gick för mig, de flesta verkar ändå känna på sig om det gick bra eller dåligt för dem! Med tanke på hur mycket lärarna har klantat till det med tentan så hoppas jag att de varit snälla när de rättade den också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tentan gick säkert bra ska du se : ) håller tummarna : ) Puss

2008-04-15 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0