Valborg och en underbar nyhet

God morgon! Nej då, jag har i alla fall varit uppe i en timme nu :) Idag är det valborg och det ska firas vid campingen ikväll, har sagt att jag sak dit men jag får se hur jag gör ikväll! Har ju tenta om två dagar och jag har knappt tittat på det! Förstår inte varför men jag skjuter på hela tiden..

Längtar så tills tentan är gjord, för då sak jag gå ner på stan och shoppa, en klänning, ett par skor och smycken! Något som jag bara måste ha :) På fredag ska vi alla ut på Frösön till Linda och gänget, grilla och sen in till stan och festa på Plaza och på lördag ska vi hem till Linn och sen bär det av till O´Learys! Det kommer att bli en riktigt dyr helg men va tusan, hur ofta festar jag egentligen?! Hmm.. aldrig typ!

Så.. kl 11´16 fick jag den goda nyheten: Min kompis Marie fick sin son, en liten Liam! Ja kan slå vad om att han är underbart söt.. Och jag som trodde att han skulle bli ett maj- barn men istället blev det en valborgs- kille :) Lika kul det! Grattis vännen!

Känner att det här blir en bra dag, bara goda nyheter och jag kommer att få tillbaka min tenta- motivation!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0