Tentaplugga & nyfödd baby

Ja som sagt så har jag min andra tenta på fredag och jag har inte börjat plugga än! Känner ingen motivation, men den kommer väl! Hmm, hoppas ja! Så förutom tentan så händer det inget speciellt i mitt liv, vädret är verkligen "skit" här uppe idag..

Men den roliga nyheten är att mina äldsta barndomskompis, Sandra, har fått en liten pojke. Theodore kom vid halv 5 på morgonen i fredags! Han var så otroligt söt på bilderna, så liten. Jag undrar vem han tar utseendet efter!? Hmm.. Men sen så är det ju så att jag har en till kompis som väntar barn, Marie. Hon och Sandra skulle få samtidigt den 24/4 men hennes pojke har inte kommit än.. så jag tror nog att hon får ett maj- barn :)
Så nu ska det bli jättekul att åka hem i slutet av maj och få se de små pojkarna! Ska bara köpa en present till Theo också, såg något riktigt fint när jag var ute och shoppade i helgen (jag köpte mig en liten, svart partyväska och en vanlig grå klänning).. Ja just det, kanske ska säga att jag redan har köpte en present till Maries pojke, så ni inte får för er något :)

Kom fram solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0