Helgen som varit

Ja det har varit en väldigt lång helg, 4 dagars ledighet! Hur underbart som helst. Helgen började i torsdags med soppkväll på Oscar´s. Jag var dit med Linda, Sofia och Josefin! Jag fick även träffa lite roligt folk från Lindas korridor! Sen fick jag syn på en jättefin kille.. har faktiskt sett honom några gånger i skolan också! Men jag tror att jag tycker att han är fin för att han påminner om en kille hemifrån.. man kunde nästan tro att de vore tvillingbröder..! Det låter ju lite oroväckande inte sant.. hmm. Jaja, men resten av helgen har varit väldigt lugn. Fredag och lördag har jag kollat på film och idag måste jag verkligen plugga. Måste börja läsa social rapport någon gång, men det är så jobbigt att börja! På tisdag har jag ett seminarium också, kan vara bra att titta igenom det! Fast det känns inte så viktigt! Jag undrar vem han kan vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0