A Shot At Love

Den här helgen har varit väldigt lugn, fast det brukar ju mina helger vara. Vet inte varför men det känns som jag helt och hållet har tappat lusten att festa.. Å jag är ju bara 22 år! Men den 2- 3 maj blir det världen "brakfest" i alla fall, det är något som är säkert och då spelar det ingen roll om jag har lust eller inte. Då har vi gjort den andra tentan och då ska vi ut och fira :)

Men som sagt, denna helg har varit lugn. Igår tittade jag på filmen stardust, den var helt ok! Idag åkte jag och Linn ut till Frösön till Linda, Bita och Sofia, vi tittade på tv och slappade! Vi kollade på det nya programmet på MTV, A Shot At Love 2 With Tila Tequila, det handlar om en bisexuell tjej som bjuder in killar och tjejer för att hittade den rätta.. Det var så dåligt och patetiskt så det var inte sant! Missa det inte, lör kl 19´00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0